lördag 9 maj 2015

Mitt nya sideboard...........

Hej!
Jag har köpt ett nytt sideboard.
Det är i stål.
Kommer från PB Home,
inköpt på fina Esq i Linköping.
https://instagram.com/butikesq/
Jag gillar det mycket!
Kolla in!
Mitt nya sideboard i stål och plåt.
Från PB Home.
Det passade pefekt i måttet.
Glasvas av Ann-Christine Jensmar.
 

Lite vinböcker och en gammal kräfta från början av seklet.
 

Små presenter och en kvist murgröna.
 

Perfekt blev det......
 

Stor blå björn av den fantastiska keramikern Gunnar Nylund, Rörstrands.
Köpt för många år sedan och fortfarande lika älskad!
Korgen är present.
Yccapalm från IKEA.
 


Grapelampa, fantastiskt vacker lampa med "druvor" i munblåst glas, handgjord i Damaskus.
Druvorna/dropparna sitter fästa på en metallstomme.
Glödlampa ini klasen.
Den har jag oxå köpt på Esq.

Läckert!
 

Målning gjord av en kär vän, konstnärinnan Ann-Christine Jensmar.
Kolla in hennes fina hemsida:
 

Hälsning Christina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar