onsdag 28 oktober 2015

Antikmässan i Borås

 Hej!
Ett mässbesök är alltid inspirerande.
En liten trevlig mässa är Borås Antikmässa och
där var jag i helgen.
 Ett besök här kan jag varmt rekommendera.

 
Det gäller att hitta en egen stil!

 
Finns det något guldkorn här?
 
 
En härlig mix av grejer!
Jag gillar verkligen väggfärgen.
 
 
Till Julbadet!
 
 
Burkar och glas är poppis!
 
 
Oj, så mycket grejer!
Silver är billigt!
Köp, köp!
 
 
Åh, så vacker vas.
Den skulle jag gärna vilja äga!
Josef Franks design.
 
 
Jag blev lite förälskad i desssa tavlor!
Där här handlaren höll till i Jönköping.
 
 
Antik West monter har alltid vackra saker.
Spännande saker.
Tack Björn G för entrèbiljetter!
 
 
Svensk tenntyg.
 
 
Som Ni märker finns det ett stort utbud av olika grejer på denna mässa. Det är bara att låta sig inspireras.
 
C
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar