onsdag 18 januari 2017

Tips på julkort.......till nästa år!!


Hej!
Här kommer ett tips i god tid!
Ett TIPS till nästa års julkortssäsong!

Så här gör jag med mina julkort.
Jag hänger upp dem på väggen.
Spikar upp ett band nästan från golv till tak.
Sätter fast varje kort med en knappnål.
Sedan nästa band och nästa band beroende på hur
många julkort som kommmer.
Detta har jag gjort i många år.
Tycker det är trevligt att se korten, 
njuta lite av dom. 
Det tycker våra gäster också dom kollar in lite!
Tänk att det fortfarande förekommer julkort.
Det var ju nästan bortdömt för några år sedan.
I år skrevs det massor av julkort i Sverige.
Enligt postnord.
 

Tack Ann och Isak för detta!
 

 


Nu är korten nedplockade.
Och lästa igen!
Nästa år blir det nya kort på väggen.
Min julkortsvägg.
Som jag inte vill vara utan.
Nu tar vi vår, sommar och höst först!
Hälsning Christina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar